Huomenta. Yksi pitkä viikko taas takana. Yksi kavereistani kysyi minulta toissa päivänä että miten minä ehdin tehdä kaikkea koulunkäynnin ohella. Miten ehdin käydä joka viikko 4 eri kerhossa? Mietin hetken ja vastasin: "En tiedä." En tosiaankaan tiedä. Välillä on niin kiire että meinaa pää räjähtää ja stressaa niin pahasti, mutta silti olen erittäin uskollinen ja ehdin tekemään kaiken mitä olen suunnitellut. Koeviikkojen alkaessa jokaisen pinna kiristyy koululla, ei ihmekkään. No viikonloput saan sitten levätä. Tällä hetkellä oloni on hieman levoton ja tylsistynyt. Nyt kun rupesin miettimään... En ole nähnyt pitkiin hyviä unia, tai no unia ylipäänsä. Tai ehkä en vain muista niitä. Unet ovat mielestäni kiehtovia ja mielenkiintoisia. Olen yrittänyt kerran pitää unipäiväkirjaa, mutta se ei ole onnistunut, sillä olen ollut aina liian väsynyt aamuisin. Ehkä pitäisi yrittää vielä kerran, sillä myöhemmin unien lukeminen on ihanaa. Pitäisi vain mennä ostamaan itselleni uusi vihko ja yrittää parhaani sen kanssa.Näin teen.

-Outo